Per a que aprenguis gaudint

L’escola de Trial Cent Peus és una iniciativa del Moto Club amb l’objectiu principal de formar futurs pilots que coneguin i aprenguin els valors de l’esport i la convivència entre esportistes.

Dirigida als joves pilots a partir dels 4 anys, l’escola es durà a terme tot l’any, quedant fraccionada en trimestres. Cada sessió te una durada de 2 hores i es fa cada dissabte al matí.

Totes les activitats programades es duran a terme al municipi de Sant Fost de Campsentelles, a les instal·lacions de Can Teyà, que disposa el Moto Club Cent Peus. Un entorn degudament reglat on poder gaudir de la moto de trial i la naturalesa al mateix temps.

Tu poses els límits, i nosaltres la resta

Amb un ensenyament progressiu i orientat per tal que cada pilot assoleixi el seu propi objectiu, la nostra metodologia d’aprenentatge es basa en allò que la pròpia experiència prèvia ens ha demostrat que funciona durant els darrers anys. Cada pilot és únic, no tots tenen el mateix objectiu, el mateix atreviment ni les mateixes mancances. Per aquesta raó, els grups queden acotats a un màxim de 6 pilots, agrupats per edat i nivell, i sempre acompanyats d’un monitor. Així garantim l’atenció individual i personalitzada de tots ells.

La programació prevista per cada sessió de treball quedaria organitzada amb Escalfament, Conceptes Teòrics, Pràctica, Descans i Assessorament

No et perdis l’oportunitat de participar-Hi!!!

El preu per pilot és de 90€ euros mensuals pels socis o 30€ per dia: Classes pràctiques (tècnica de conducció de trial, preparació física, estiraments, etc.) Classes teòriques (mecànica, seguretat vial, visionat de material audiovisual, etc.) Assegurança de Responsabilitat Civil Samarreta de l’Escola de Trial

Sivols aprendre aquest esport o si vols millorar la teva tècnica, no t’ho pensis més!!! Inscriu-te ara enviant les teves dades personals al correu electrònic: