Un cop més, aquest juliol, hem tingut en la nostre àrea del Moto Club Cent Peus, la presentació mundial de la nova GasGas de la fàbrica KTM.

Ha estat una presentació només per periodistes acreditats de tot arreu, on han pogut provar, fent un petit trial, totes les millores que han aportat en aquest nou model.

A més han participat en aquest trial l’Albert Cabestany i la Laia Sanz, on han pogut demostrar la gran qualitat tan humana com esportista que tenen.

Des de el Moto Club Cent Peus, agraïm a GasGas que hagin confiat amb nosaltres per aquest esdeveniment tan important per a ells.

Per a nosaltres totes les marques son benvingudes i a la nostre àrea tenen un lloc per fer presentacions i exhibicions dels seus nous models.

Fotos JoseLuis Barrocal