El dia 12 de decembre farem el 4t Trial Social del Moto Club. Última prova i lliurament de trofeus del Trial social 2021

Per a aquest trial és necessari disposar de la llicència federativa de trials socials emesa per la Federació Catalana de Motociclisme o bé llicència autonòmica FCM o homologada RFME. Amb la llicència social també quedeu coberts amb l’assegurança federativa en carreres, cursos i entrenaments sempre que es realitzin dins de l’àrea. A més es pot participar en tots els trials socials que es fan a Catalunya, amb total cobertura.

En aquest enllaç trobareu els detalls sobre les llicències federatives de la FCM, fes click aquí.

Les inscripcions seran de 8h a 9:30h.

El preu del trial per als socis serà de 20 € per a nens i 30 € pels adults, i pels qui no són socis del moto club serà de 30 € per a nens i 40 € per adults, en tots els casos incloent l’esmorzar.

El soci que participi acompanyat del seu fill, també soci, veurà reduït el cost de la segona inscripció en 20 € pels adults i 15 € per a nens.

Les inscripcions començaran a les 8:00h i la sortida del trial serà a partir de les 9.00 h.

Fotos 4t Trial Social
Fotos Marcos Pérez Rozas