Qui Som

El Moto Club Cent Peus neix l’any 2009 a Sant Fost de Campsentelles, impulsat per una sèrie de persones amants de l’esport del trial.
Pretenem practicar el trial lliurement en llocs habilitats i fomentar entre els nostres socis, sobretot els més joves, una sèrie de valors socials, esportius i de respecte al l’entorn.
Per a tot això hem comptat amb el recolzament de L’ajuntament de Sant Fost de Campsentelles, pioner en iniciatives innovadores i amb el vist i plau de la Federació Catalana de Motociclisme, que des de l’inici ha vist en el nostre projecte el futur del trial.
La nostra activitat es desenvolupa en la nostre Àrea de trial del Moto Club Cent Peus. Disposem d’una superfície aproximada de 24 Has i amb una vintena d’espais (zones) perfectament identificats per poder practicar el trial.
En l’any 2016 la Generalitat de Catalunya ens va atorgà la llicencia de circuit permanent de trial, amb tots els permisos reglamentaris i en el 2020 disposem de totes les mesures correctores indicades en la corresponent llicència.
La utilització de l’àrea, es limitada nomes als socis del moto club o a persones convidades pel mateix, evitant tota massificació.

Junta Directiva
Està composada per 7 membres a on es prenen les decisions que marquen les directrius del principals del Moto Club. Aquesta junta esta reforçada per unes 20 seccions que s’encarreguen del funcionament.
La principal missió del moto club, es donar resposta a tots els aficionats que degut a la llei d’accés al medi natural s’han quedat sense poder practicar aquest bonic esport.
Aspirem a ser un moto club de referencia a on tothom si senti còmoda practicant el trial.
Els nostres valors son:
La Legalitat, en totes les activitats que fem.
La professionalitat, amb monitors titulats i trialers experimentats.
El compromís, amb el municipi i amb el nostre socis.

Les nostres activitats son moltes i diverses.
ELS TRIALS, a on gaudim amb els nostres amics de tot el que hem practicant durant mesos.
ELS CURSETS, per els mes grans per que millorin i poleixin la tècnica trialera.
LES TROVADES, de totes les marques, que vulguin presentar els seus productes, sempre seran benvinguts i tindran un espai proper per projectar les novetats.
L’ESCOLA, principal eix vertebrador a on formem als nostres fills i filles en la disciplina i preparació d’un esport exigent i de molt autocontrol.
LLOGUER de motos i de tot l’equipament necessari per els més petits, perquè puguin iniciar-se en aquest esport que combina la tècnica amb l’aventura, sempre guiats per els nostres monitors titulats.
El Moto Club Cent Peus, també col·labora ajudant a diferents entitats socials i de lleure des de els seus inicis, patrocinant llibres, recerques naturals, activitats culturals, lluita contra el càncer, reconstrucció de l’Ermita de Cabanyes i tots aquelles iniciatives que siguin d’interès municipal.

En definitiva, VOLEM DISFRUTAR DEL NOSTRE ESPORT EN EL NOSTRE POBLE.

Segueix-nos a les xarxes socials